Ciekawe sposoby na storytelling w reklamie

Reklama wcale nie musi być nudna i bezpośrednia, a specjaliści od marketingu doskonale o tym wiedzą. Aby skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, a jednocześnie nie czynić spotu irytującym, można wykorzystać różne, bardzo zróżnicowane środki przekazu, jak na przykład storytelling. Ten konkretny trend bardzo zyskał na popularności w ostatnich latach, głównie za uwagi na to, że statystyki wskazały na jego faktycznie wysoką skuteczność, co zwróciło uwagę profesjonalnych agentów marketingowych. Jak można się spodziewać, spopularyzowanie storytellingu w reklamie znacznie przyczyniło się do jego rozwoju i przybrania nowych form. Co w takim razie jest obecnie w modzie?

Storytelling w popularnym wydaniu

Aby reklama była interesująco, coraz częściej decyduje się na urozmaicenie jej poprzez wprowadzenie elementów fabularnych. Mogą one przybierać formy niezwykle proste, na przykład poprzez ustanowienie stałych postaci, tak zwanych maskotek, których przygody są prezentowane w serii reklam, prowadząc do prezentacji wybranego produktu. Jest to dość popularna metoda, lecz jej skala znacznie różni się pomiędzy poszczególnymi markami. Niektóre budują całą swoją tożsamość wokół ustalonej, łatwo rozpoznawalnej maskotki, czy przynosi całkiem dobre efekty.

Więcej dowiesz się na: https://monikaapitz.pl/

Czy fabularne reklamy są korzystne?

Tworząc reklamę z fabułą, trzeba podwójnie przyłożyć się do jakości jej produkcji oraz zastosowanych środków artystycznych. Nie tylko sama opowieść, ale także jej przekaz i forma muszą być spójne i integralnie łączyć się z jej faktycznym celem, jakim jest promocja wybranego produktu, marki bądź usługi.

Related Posts

Jak sprawnie przeprowadzić wykopy i inne prace budowlane?

Usługi budowlane to szeroki kompleks robót wykonywanych w zakresie budowy różnych obiektów i wykonywania projektów architektonicznych. Począwszy od prac przygotowawczych, jak np.: zrywanie darni lub wyburzanie pustostanów czy wykopy ziemne, aż po prace wykończeniowe jak tynkowanie i malowanie. Jednak aby wszystko „ruszyło” i można było zacząć budowę trzeba zacząć od wykopów. Warto też zerknąć na […]

Czy kalendarz biznesowy to opłacalna forma reklamy?

Jeśli zastanawiasz się nad tym, czy zainwestować w kalendarz biznesowy jako opłacalną formę reklamy dla swojej firmy – jesteś w dobrym miejscu, bowiem przygotowaliśmy istotne argumenty przemawiające za tym, iż faktycznie takie kalendarze biznesowe to naprawdę dobry pomysł. Przystępność kalendarzy promocyjnych Średnia cena personalizowanego, promocyjnego kalendarza ściennego jest mniejsza niż… no właśnie: nawet kilka złotych! […]

Co warto wiedzieć o łupku elewacyjnym?

Łupek elewacyjny pojawia się w ofercie już od pewnego czasu, a mimo to wielu z nas nadal nie wie, o czym dokładnie mowa. Czym jest łupek elewacyjny? Kiedy warto po niego sięgnąć i gdzie szukać łupka elewacyjnego? Tego dowiesz się z poniższego tekstu, więc zachęcamy do krótkiej lektury! Czym jest łupek elewacyjny? Łupek elewacyjny to […]

Jak zamówić spersonalizowany kalendarz?

Nowoczesne technologie sprawiają, że często przestajemy korzystać z tradycyjnych pomocy, jak notes, czy kalendarz, ponieważ wszystko to mamy we własnym telefonie komórkowym. Wiele osób nadal nie wyobraża sobie życia bez takich gadżetów. Chcąc sprawić sobie przyjemność, można zdecydować się na zaprojektowanie własnego kalendarza książkowego, który będzie służył dzielnie przez cały następny rok, a dodatkowo sprawi […]

Jak pożytecznie spędzić wolny czas?

Większość z nas nie potrafi odpoczywać i spędzać wartościowo wolnego czasu. Najpierw narzekamy na jego brak, a kiedy już zdarzy się kilka miesięcy w pracy zawodowej, nie potrafimy go wykorzystać. Chcąc zainwestować nieco w siebie i zwiększyć swoje szanse na rynku pracy, warto zdecydować się na internetowy kurs angielskiego. Takie kursy oferowane są na różnych […]

Jak długo działa szczepionka przeciwko wściekliźnie?

Właściciele zwierząt domowych i hodowlanych rok rocznie borykają się z problemem wścieklizny. W Polsce nie stanowi ona masowego zagrożenia, jednak tylko dlatego, że polskie prawo przewiduje obowiązkowe szczepienia. Co prawda nie każdy właściciel zwierząt wywiązuje się z tego obowiązku, ale mimo wszystko procent zaszczepionych zwierząt w Polsce jest dość wysoki. Dotyczy to zarówno zwierząt znajdujących […]