Czym jest marketing w społecznościach

Marketing, czyli najbardziej dynamiczne zjawisko mające na celu za propagowanie i w efekcie sprzedanie danej usługi, marki, bądź też produktu. Marketing to także wszelkie kompleksowe działania na rzecz pozyskania dobrego wizerunku.

Dobry marketing to przede wszystkim efektywna reklama – internetowa, kontekstowa, bezpośrednia, to jakie ona ma oblicze jest już sprawą drugorzędną, najważniejsze w tym wszystkim jest miejsce jej prezentacji a także to jak zostanie ona odebrana przez daną wspólnotę. Doskonałym miejsce gdzie marketing może w pełni spełnią swą rolę są serwisy społecznościowe. W takich miejsca po pierwsze można w wyjątkowo prosty sposób poznać odbiorcę, a tym samym stworzyć reklamę jakby uszytą na jego potrzeby. Społeczności mają ogromna moc działają niczym motor napędowy, zarówno w aspekcie pozytywnym jak i negatywnym, – jeżeli jeden z odbiorców ją pozytywnie odczyta, za nim jakby w ślad idą inni, natomiast negatywny odbiór może skutkować stratami i wyparciem z rynku produktu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Related Posts

Przykłady działań marketingowych w portalach społecznościowych

Oblicz działań marketingowych w środowiskach internetowych a dokładnie mówiąc na znaczących się portalach jest wyjątkowo wiele, począwszy od prostych a jednak efektywnych linków sponsorowanych, na reklamie graficznej skończywszy. Jednakże, co ciekawe ten typ marketingowych działań nie wpływa już tak silnie na odbiór konsumenta, dzisiejszy użytkownik sieci, czyli także odbiorca produktów i usług, jest już wyjątkowo […]

Wady i zalety marketingu w społecznościach

O wadach i zaletach marketingu w społecznościach dyskutowano już wiele a wnioski nasuwają się przede wszystkim jedne – to potęga dzisiejszego rynku. Ogromną zaletą tegoż typu reklamy bezpośredniej jest łatwość dostępu do dużej rzeszy odbiorców, to także możliwość określenia segmentów konsumentów (pod kątem upodobań, zainteresowań, wieku, płci, wykształcenia, itd.). Marketing to niezmiernie żywe i intensywnie […]

Usługi marketingu internetowego dla małych firm

Małe firmy również bardzo chętnie korzystają z marketingu internetowego. Jest to dość tania forma reklamy, a w obecnej dobie komputeryzacji okazuję się całkiem skuteczna i dociera do coraz szerszej grupy odbiorców. Obecnie na rynku powstaje sporo firm zajmujących się usługami marketingu internetowego dla małych firm. Nie ma w tym nic dziwnego, bo skoro jest popyt […]

Rola marketingu internetowego

Internet jako największe i najbardziej wpływowe medium stał się wyjątkowo często stosowanym źródłem przekazu wszelkich informacji a w tym także marketingowych. Większość z nas posiada stały dostęp do Internetu, zarówno w swych gospodarstwach domowych, jak również w pracy czy na uczelni, zatem nie sposób by każdego dnia nie napotkać rozmaitych oblicz marketingu internetowego (w postaci […]