Wady i zalety marketingu w społecznościach

O wadach i zaletach marketingu w społecznościach dyskutowano już wiele a wnioski nasuwają się przede wszystkim jedne – to potęga dzisiejszego rynku.

Ogromną zaletą tegoż typu reklamy bezpośredniej jest łatwość dostępu do dużej rzeszy odbiorców, to także możliwość określenia segmentów konsumentów (pod kątem upodobań, zainteresowań, wieku, płci, wykształcenia, itd.). Marketing to niezmiernie żywe i intensywnie rozwijające się zjawisko, które w całym w swym dobrodziejstwie może także zawierać wiele negatywnych aspektów, zbyt intensywnie, wręcz nachalnie wdrażany marketing może wywoływać niechęć do produktu, a także zrażać negatywne odczucia. Marketing w społecznościach może się także natknąć na falę nie tylko pozytywnych opinii, ale także negatywnych komentarzy, które z kolein są wyjątkowo mocnym bodźcem do zniechęcenia się do danej marki. Zatem by marketing w społecznościach mógł odnieść pożądany skutek warto nim operować wyjątkowo sprawnie i rozważnie, a przede wszystkim z świadomością, iż dzisiejszy konsument to wyjątkowo wymagająca i zaznajomiona z rynkiem osoba.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Related Posts

Usługi marketingu internetowego dla małych firm

Małe firmy również bardzo chętnie korzystają z marketingu internetowego. Jest to dość tania forma reklamy, a w obecnej dobie komputeryzacji okazuję się całkiem skuteczna i dociera do coraz szerszej grupy odbiorców. Obecnie na rynku powstaje sporo firm zajmujących się usługami marketingu internetowego dla małych firm. Nie ma w tym nic dziwnego, bo skoro jest popyt […]

Czym jest marketing w społecznościach

Marketing, czyli najbardziej dynamiczne zjawisko mające na celu za propagowanie i w efekcie sprzedanie danej usługi, marki, bądź też produktu. Marketing to także wszelkie kompleksowe działania na rzecz pozyskania dobrego wizerunku. Dobry marketing to przede wszystkim efektywna reklama – internetowa, kontekstowa, bezpośrednia, to jakie ona ma oblicze jest już sprawą drugorzędną, najważniejsze w tym wszystkim […]

Przykłady działań marketingowych w portalach społecznościowych

Oblicz działań marketingowych w środowiskach internetowych a dokładnie mówiąc na znaczących się portalach jest wyjątkowo wiele, począwszy od prostych a jednak efektywnych linków sponsorowanych, na reklamie graficznej skończywszy. Jednakże, co ciekawe ten typ marketingowych działań nie wpływa już tak silnie na odbiór konsumenta, dzisiejszy użytkownik sieci, czyli także odbiorca produktów i usług, jest już wyjątkowo […]