Jak wykorzystać kalendarz planszowy w działaniach promocyjnych?

Promocyjne kalendarze planszowe idealnie nadają się do reklamy biznesowej. Są skutecznym sposobem reklamowania każdej firmy. Przy niskim koszcie jednostkowym inwestycja w kalendarz planszowy gwarantuje opłacalność przez cały rok. Kalendarze te zwiększają lojalność klientów dzięki wysokiej postrzeganej wartości jaką niosą. Oto kilka pomysłów marketingowych dotyczących dostosowania wiadomości promocyjnej dla Twojej firmy właśnie w ramach takiego kalendarza.

 

Strona www widoczna na kalendarzu

Dołącz swoją stronę internetową do kalendarza, aby każdy mógł z łatwością do Ciebie trafić. Podaj adres internetowy, pod którym ludzie mogą kontaktować się z tobą w trybie online. Przy niestandardowych kalendarzach planszowych ma to naprawdę ogromne znaczenie. Zwiększysz swoje działania marketingowe, łącząc cyfrową strategię marketingową z tradycyjną taktyką offline. Zaznacz tygodniowe promocje, kupony lub inne zniżki, aby zwiększyć ruch w ramach swojej witryny. Zobaczysz – to działa!

 

Kiedy wręczać kalendarz planszowy?

Pora roku ma znaczenie, bowiem promocyjne kalendarze ścienne najlepiej sprawdzają się pod koniec roku. Pamiętaj, aby zamówić kalendarze na następny rok odpowiednio wcześnie, aby skorzystać z uroku danego sezonu. Detaliści czerpią największe korzyści z dystrybucji kalendarzy przed coraz bardziej popularnym w Polsce czarnym piątkiem. Jeśli masz jakieś pozostałe po tym dniu kalendarze, użyj ich jako prezenty na sprzedaż po świętach Bożego Narodzenia. Nie tylko zwiększa to marketing szeptany, ale również przyniesie wiele innych korzyści dla Twojej firmy, o których przekonasz się w krótkim czasie.

Sprawdź ofertę na: https://dobrekalendarze.pl/

Related Posts

Co zawiera herbata matcha?

Bardzo często sięgamy po herbatę nie tylko w ciągu dnia ale również o poranku. Każda z herbat ma swoje określone właściwości. Ich szerokie spektrum zawarte jest w herbacie matcha. Bardzo dobrze sprawdza się w roli porannej herbaty dzięki zawartości kofeiny. Stopniowo dodaje ona naszemu organizmowi potrzebną ilość pozytywnej energii. Ponadto przekazuje również liczne witaminy jak […]

Kurs henny brwi – ile kosztuje i czy się przydaje?

Ile będzie nas kosztował kurs henny brwi? Na jakie koszty trzeba się szykować? Czy kurs henny brwi faktycznie się przydaje? To pytania, na które znajdziesz odpowiedzi w poniższym tekście, więc koniecznie zapoznaj się z jego treścią Kurs henny brwi – ile kosztuje? Koszty kursu henny brwi mogą być bardzo różne, ponieważ wpływa na nie wiele […]

Czy kalendarz biznesowy to opłacalna forma reklamy?

Jeśli zastanawiasz się nad tym, czy zainwestować w kalendarz biznesowy jako opłacalną formę reklamy dla swojej firmy – jesteś w dobrym miejscu, bowiem przygotowaliśmy istotne argumenty przemawiające za tym, iż faktycznie takie kalendarze biznesowe to naprawdę dobry pomysł. Przystępność kalendarzy promocyjnych Średnia cena personalizowanego, promocyjnego kalendarza ściennego jest mniejsza niż… no właśnie: nawet kilka złotych! […]

Jak pożytecznie spędzić wolny czas?

Większość z nas nie potrafi odpoczywać i spędzać wartościowo wolnego czasu. Najpierw narzekamy na jego brak, a kiedy już zdarzy się kilka miesięcy w pracy zawodowej, nie potrafimy go wykorzystać. Chcąc zainwestować nieco w siebie i zwiększyć swoje szanse na rynku pracy, warto zdecydować się na internetowy kurs angielskiego. Takie kursy oferowane są na różnych […]

Co warto wiedzieć o łupku elewacyjnym?

Łupek elewacyjny pojawia się w ofercie już od pewnego czasu, a mimo to wielu z nas nadal nie wie, o czym dokładnie mowa. Czym jest łupek elewacyjny? Kiedy warto po niego sięgnąć i gdzie szukać łupka elewacyjnego? Tego dowiesz się z poniższego tekstu, więc zachęcamy do krótkiej lektury! Czym jest łupek elewacyjny? Łupek elewacyjny to […]

Ciekawe sposoby na storytelling w reklamie

Reklama wcale nie musi być nudna i bezpośrednia, a specjaliści od marketingu doskonale o tym wiedzą. Aby skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, a jednocześnie nie czynić spotu irytującym, można wykorzystać różne, bardzo zróżnicowane środki przekazu, jak na przykład storytelling. Ten konkretny trend bardzo zyskał na popularności w ostatnich latach, głównie za uwagi na to, że […]