Przykłady działań marketingowych w portalach społecznościowych

Oblicz działań marketingowych w środowiskach internetowych a dokładnie mówiąc na znaczących się portalach jest wyjątkowo wiele, począwszy od prostych a jednak efektywnych linków sponsorowanych, na reklamie graficznej skończywszy.

Jednakże, co ciekawe ten typ marketingowych działań nie wpływa już tak silnie na odbiór konsumenta, dzisiejszy użytkownik sieci, czyli także odbiorca produktów i usług, jest już wyjątkowo wymagający a przede wszystkim żądny wrażeń i innowacyjnych przedsięwzięć. Stąd też pomysł na nowoczesne działania marketingowe, które jakby wciągają samego odbiorcę do tworzenia danej reklamy, czy wizerunku marketingowego marki. Mądre posunięcia marketingowe powodują, iż sam użytkownik poprzez swój aktywny udział na owych portalach jest źródłem przekazywania reklamy, a także po części sam ją kreuję. Praktycznie każdego dnia widujemy na swych portalach informację, iż któryś z naszych znajomych coś „lubi”, coś poleca, bądź taż bierze w czymś udział, a my za ich przykładem czynimy podobnie tym samym wypełniamy priorytetowe założenia marketingowców.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Related Posts

Wady i zalety marketingu w społecznościach

O wadach i zaletach marketingu w społecznościach dyskutowano już wiele a wnioski nasuwają się przede wszystkim jedne – to potęga dzisiejszego rynku. Ogromną zaletą tegoż typu reklamy bezpośredniej jest łatwość dostępu do dużej rzeszy odbiorców, to także możliwość określenia segmentów konsumentów (pod kątem upodobań, zainteresowań, wieku, płci, wykształcenia, itd.). Marketing to niezmiernie żywe i intensywnie […]

Usługi marketingu internetowego dla małych firm

Małe firmy również bardzo chętnie korzystają z marketingu internetowego. Jest to dość tania forma reklamy, a w obecnej dobie komputeryzacji okazuję się całkiem skuteczna i dociera do coraz szerszej grupy odbiorców. Obecnie na rynku powstaje sporo firm zajmujących się usługami marketingu internetowego dla małych firm. Nie ma w tym nic dziwnego, bo skoro jest popyt […]

Czym jest marketing w społecznościach

Marketing, czyli najbardziej dynamiczne zjawisko mające na celu za propagowanie i w efekcie sprzedanie danej usługi, marki, bądź też produktu. Marketing to także wszelkie kompleksowe działania na rzecz pozyskania dobrego wizerunku. Dobry marketing to przede wszystkim efektywna reklama – internetowa, kontekstowa, bezpośrednia, to jakie ona ma oblicze jest już sprawą drugorzędną, najważniejsze w tym wszystkim […]